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9 - 14 de 1.645 opiniones
Escribió una opinión el 1 de julio de 2018

El hotel tiene ya su edad, pero han sabido mantenerlo. Obviamente le sobra una estrella, pero las habitaciones son muy cómodas y el servicio muy atento. El restaurante muy completo de todo lo que uno necesite

Consejo sobre habitaciones: Planta alta
Fecha de la estadía: junio de 2018
  • Tipo de viaje: Viajó solo
    • Ubicación
    • Calidad del descanso
    • Servicio
2  Agradécele a Manuel Jesús C
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Tarik K, General Manager en Movenpick Hotel Casablanca, respondió a esta opiniónRespondida el 2 de julio de 2018
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Dear Mr. Jesus ,

I trust my email finds you well and thank you for staying with us as well as sharing your valuable feedback.
I am glad to know that you appreciated the comfort and the cleanliness of rooms besides the attentiveness and the good quality of service you perceived during your stay with us.

You may know that we unceasingly maintain the work of progressive refreshment such as changing the carpet in rooms and outlets in others, in order to maintain the level required for an establishment of our standing.

In the meantime, I hope to have the opportunity to welcome you back again with us at Movenpick hotel Casablanca ensuring that your next stay will be more enjoyable than the previous one.

With my kind regards,

Amr Kallini
General Manager

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Escribió una opinión el 25 de junio de 2018 mediante dispositivo móvil

Hotel bien ubicado. Pesima atencion. Llegamos 15.30hs y nos hicieron esperar para darnos cuartos xq era "temprano ".
Wifi gratis y malo en todo el hotel.
La cena miserable y tibia muy lejos de un 5 estrellas.
Desayuno malo. Mal atendidos. No nos trajeron cucharitas para el café.
Un hotel lamentable.
Piscina en ultimo piso muy pequeña.
Consejo. Elijan otro hotel.

Fecha de la estadía: junio de 2018
Tipo de viaje: Viajó con amigos
1  Agradécele a mariac49
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Tarik K, Directeur général en Movenpick Hotel Casablanca, respondió a esta opiniónRespondida el 27 de junio de 2018
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Dear Mrs. Maria C,

I would like to thank you for having taken the time to report the shortcomings and impressions you have experienced while staying in our property in Casablanca.

I genuinely value our guests’ comments and regret that you had not reached your expectations during your stay with us. I am sorry to know that you waited a while to have your room due to unexpected late guests check out.

On the other hand, I can assure you that I have taken note of your feedback and discussed it in details with our Executive Chef and our Food & Beverage Manager, in order to control closely and frequently the buffet and guests tables’ set ups according to our standards, as we cannot allow this kind of deficiency in service.

Being aware of our guest’s requirements, we have installed the solution wifi Air Angel in order to assure a high speed internet throughout our property. For any problem of connection our IT Manager is at your disposal all day.

I hope to have you back again with us at Movenpick Casablanca hotel, this will allow us to have the opportunity to demonstrate the level of service you expect and deserve.

Best Regards

Amr Kallini
General Manager

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Escribió una opinión el 24 de junio de 2018 mediante dispositivo móvil

Mal servicio, errores de asignación habitaciones, desayuno pésimo, negativo.
Los empleados de recepción displicentes con el cliente y provocan que profesionales del engaño accedan al mismo
Por contra cuenta con una magnifica terraza para tomar una copa, con una espléndida vistas de la cuidad.

Fecha de la estadía: junio de 2018
Tipo de viaje: Viajó con familia
1  Agradécele a Pathfinder399693
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Tarik K, Directeur général en Movenpick Hotel Casablanca, respondió a esta opiniónRespondida el 26 de junio de 2018
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Dear Mr. Angel,

Thank you for sharing your recent experience further to your last stay at Movenpick hotel Casablanca.

Indeed, I prized your valuable comment as regards the quality of service you received and I sincerely apologize for any inadequacy detected. Nonetheless our Food & Beverage Manager confirmed that the setup of the breakfast you had was constituted with Moroccan, Lebanese and international stations, including a selection of hot and cold beverages, assortments of yoghurts, cereals, great variety of seasonal juices, selection of fruit compotes, variety of dried fruity, cut fruits, baskets of viennoiseries pastries and breads, selection of pistol bread, a wide range of cheeses, delicatessens, in addition to hot party that consists of hard eggs, sausages, sautéed mushrooms, stuffed tomatoes, bacons, healthy corner among others food products…

On the other hand, be assured that every point you revealed concerning your check in was transmitted to our Front Office Manager for immediate corrective actions.

It is great to know that you enjoyed the magnificent terrace and swimming pool with a splendid view of the city.

Once again, I extend my apologies for any inconvenience this may have caused and in the meantime, I hope to have the opportunity to welcome you back, ensuring that your next stay will be up to your expectations.

Yours Sincerely,

Amr Kallini
General Manager

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Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 31 de mayo de 2018

El hotel está muy bien situado en una buena zona cerca del centro de Casablanca. Muy cerca hay cajeros, cafés y restaurantes. Quizás un poco alejado de la Mezquita Hassan II, como a una media hora andando, pero hay que tener en cuenta que Casablanca no es una ciudad pequeña.

Habitación y baño de tamaño normal con buena limpieza en ambos.

El hotel dispone de una bonita piscina en el piso superior con una zona habilitada para tomar algo tranquilamente. La verdad es que tenía muy buena pinta.

Wifi gratuito tanto en la recepción como en la habitación.

Lo más flojo para nosotros fue el restaurante. No demasiada variedad. En el desayuno se echan en falta huevos revueltos o fritos y algo más de comida caliente. Y esto pasa lo mismo durante la cena.

Además, el día que llegamos nos dijeron que podíamos pasar a cenar ya que teníamos media pensión, pues bien, el camarero del restaurante quiso cobrarnos la cena completa pese a decirle una y otra vez que la teníamos incluida. Después de hablar con recepción el problema se solucionó pero aun así, tuvimos que estar 10 minutos de pie en medio del restaurante mientras los camareros intentaban anular el ticket que habían generado. No fue una situación agradable para nosotros y pensamos que podían haberla solucionado de mejor manera.

Aun así el hotel cumple con las expectativas.

Saludos viajeros...

Fecha de la estadía: mayo de 2018
  • Tipo de viaje: Viajó en pareja
    • Calidad del descanso
    • Limpieza
    • Servicio
2  Agradécele a ahabmv
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Tarik K, Directeur général en Movenpick Hotel Casablanca, respondió a esta opiniónRespondida el 1 de junio de 2018
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Cher Mr. Ahabmv,

Tout d’abord, je tiens à vous remercier d’avoir pris le temps de nous écrire suite à votre séjour à Mövenpick Hotel Casablanca.

De même, je suis content de savoir que vous ayez apprécié l’emplacement de notre établissement au centre de la capitale économique, à proximité de toutes les facilités dont un visiteur a besoin. Pareillement, je suis ravi de lire que vous avez apprécié la propreté de nos chambres, le service wifi gratuit, ainsi que la piscine au 16ème étage avec sa vue panoramique sur le grand Casablanca.

Par ailleurs, je vous remercie pour vos remarques constructives et saisie l’occasion pour informer que le restaurant dispose d’une station live avec une large variété d’ingrédients servie pour le petit déjeuner.

Néanmoins, je présente mes excuses pour la gêne occasionnée pendant le diner, et ce à cause d’un changement de dernière minute de l’emplacement de votre diner vers un autre restaurant en raison d’une situation de surbook imprévue.

Par conséquent, je vous prie d'accepter mes excuses pour tout désagrément et j’espère en revanche, avoir l'opportunité de vous rencontrer de nouveau lors de votre prochain séjour à Casablanca pour une expérience meilleure

Bien cordialement.

Amr Kallini
Directeur Général

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Escribió una opinión el 22 de abril de 2018

Buen Hotel.
Tranquilo. Limpio y bien cuidado.
Sin ser nada del otro mundo, el nivel de atencion y servicio por parte del personal inmejorable.
Desayuno correcto y bien atendido.
Estariamos hablando de un cuatro estrellas europeo

Fecha de la estadía: abril de 2018
  • Tipo de viaje: Viajó en pareja
    • Calidad/precio
    • Calidad del descanso
    • Servicio
Agradécele a Angel B
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Tarik K, Directeur général en Movenpick Hotel Casablanca, respondió a esta opiniónRespondida el 4 de mayo de 2018
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Dear Mr. Angel,

Thank you for having taken the time to share your experience with us.
I am delighted to hear that our services and facilities met your expectation and that you were satisfied with the cleanliness of our property and the availability of our team, besides the good service offered during your stay.

I will not miss to convey your positive comments to our staff who take pride in delivering a high level of service.

I look forward to welcoming you in a near future and hope that your next visit will be even more pleasant than the previous one.

With My Kind Regards,

Amr Kallini
General Manager

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