Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteles cercanos
Opiniones (755)
Filtrar opiniones
755 resultados
Calificación de viajeros
307
255
114
51
28
Tipo de viajero
Época del año
IdiomaTodos los idiomas
Más idiomas
307
255
114
51
28
Consulta qué dicen los viajeros:
Filtrar
Actualizando la lista...
7 - 12 de 755 opiniones
Escribió una opinión el 14 de junio de 2017 mediante dispositivo móvil

A simple vista parece un hotel muy lujoso pero cuando estás en la habitación ves que tiene muchas deficiencias: nuestro baño olía muchísimo a curry, además cuando nos duchábamos el agua de la bañera tardaba un par de horas en irse.. deja mucho que desear

Estadía: junio de 2017, viajó en pareja
Agradécele a albac222
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
GMJodhpur, General Manager en The Ummed Jodhpur, respondió a esta opiniónRespondida el 18 de julio de 2017
Traductor de Google

Dear Guest,

Warm greetings from all the team at The Ummed Jodhpur.

On behalf of the management of The Ummed Jodhpur I would like to thank you for staying with us.

At The Ummed Jodhpur we strive to ensure that every guest is provided with the best possible service and attention. We are committed to making a difference every day, continually getting better to keep us the best.

It was disappointing that your experienced is not up to mark due to the odor and water drainage in the bathroom. All such corrective actions are being taken and daily snags are being addressed so that this is not repeated in the future. There is no excuse for the annoyance caused to you and again I regret.

Thank you once again and looking forward to welcome you back on your future visit with us and personally meeting you at The Ummed Jodhpur and assuring you of our best personalized services and attention at all times.

Regards,
General Manager

Informar que la respuesta no es apropiada
Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 23 de abril de 2017

Las habitaciones estaban muy bien, bien cuidadas. La recepción también, hasta tenían para montar a caballo (pagando claro). La piscina no la pudimos disfrutar por falta de tiempo, aunque vi a gente bañándose, así que me imagino que estaría limpia.

La comida estaba regular, demasiado especiada y pocas opciones en el buffet (yo tenía fatal el estómago y solo pude comer arroz blanco y plátano...).

Una cosa destacable que decir: ¡NO COMPRÉIS EN LA TIENDA DE BISUTERÍA! Compramos un anillo precioso y unos pendientes, se supone que de plata, y si..de plata la que cagó la gata, porque según me lo puse, se me quedó en dedo verde. Así que de plata nada, que no os engañen. Por eso, tengo que darle mala puntuación al hotel, ya que la tienda estaba dentro, y deberían cuidar eso.

Consejo sobre las habitaciones: no comprar en las tiendas del hotel, un engaño
  • Estadía: abril de 2017, viajó con la familia
    • Ubicación
    • Habitaciones
    • Servicio
Agradécele a alazned2015
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
GMJodhpur, General Manager en The Ummed Jodhpur, respondió a esta opiniónRespondida el 7 de mayo de 2017
Traductor de Google

Dear Guest,

Warm greetings from all the team at The Ummed Jodhpur.

On behalf of the management of The Ummed Jodhpur I would like to thank you for staying with us.

At The Ummed Jodhpur we strive to ensure that every guest is provided with the best possible service and attention. We are committed to making a difference every day, continually getting better to keep us the best.

It was disappointing that your experienced of choice of food is not up to mark. Therefore an expert chef has been recently hired to improve buffet spread. Also an active training session is scheduled to the departments so that these issues won’t repeat in the future.

As result of our shortcomings I have personally informed our department heads in order to ensure that other guests do not experience a similar situation. Also all materials are being started monitoring which being kept at the shop in hotel so that none other guest experience the same condition again. There is no excuse for the annoyance caused to you and again I regret.

Thank you once again and looking forward to welcome you back on your future visit with us and personally meeting you at The Ummed Jodhpur and assuring you of our best personalized services and attention at all times.

Regards,
General Manager

Informar que la respuesta no es apropiada
Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 19 de abril de 2017 mediante dispositivo móvil

Después de recorrer todo el Rajastan nos merecíamos un descanso y en este hotel es perfecto.

Hacía mucho mucho calor, y la ciudad quizá nos decepciono un poco
El hotel muy bien, camas muy cómodas, personal muy atento

Estadía: abril de 2017, viajó con amigos
1  Agradécele a maryjoul
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
GMJodhpur, General Manager en The Ummed Jodhpur, respondió a esta opiniónRespondida el 20 de abril de 2017
Traductor de Google

Dear Guest,
Greetings from The Ummed, Jodhpur!

Atmospheric temperature was just the nature’s number and there is always an art of travelling, choosing right kind of food, shelter and clothing are all in each other’s control. It is always our endeavor to provide such with enhanced guest experiences and make it even better at The Ummed, Jodhpur.

Your feedback is extremely important to us. We would like to thank you very much for sharing with us the candid review of your recent experience at our Palace. It is indeed a pleasure to share such compliments with our associates, as you experienced..

It would be yet another opportunity and a privilege for all of us to welcome you over again at our beautiful palace. If at all anything could be done for you or any such recommendations of yours for future reservations do let us know with certainty.

Our team at The Ummed, Jodhpur joins me in thanking you once again for your patronage.
Many Regards
General Manager

Informar que la respuesta no es apropiada
Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 1 de abril de 2017

Es un buen edifico con instalaciones aceptables aunque la habitación nos dio la impresión que olía a tabaco, opinión que no compartió el personal de recepción!!!. Esta demasiado alejado del centro de la ciudad y nos dio la impresión de un poco desangelado, quizás porque había pocos huespedes

  • Estadía: marzo de 2017, viajó en pareja
    • Ubicación
    • Habitaciones
    • Servicio
Agradécele a Vicente S
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
GMJodhpur, General Manager en The Ummed Jodhpur, respondió a esta opiniónRespondida el 8 de abril de 2017
Traductor de Google

Dear Guest,
Greetings from The Ummed, Jodhpur!

We would like to thank you very much for sharing with us the candid review of your recent experience at our hotel The Ummed, Jodhpur. Such feedback is extremely important and valuable to us, as we learn and strive to get better by providing enhanced guest experiences. We significantly appreciate your concern as a patron about our property on the aspects of snuff odor, view not shared and the distant from downtown.

We apologize for the inconveniences that may have caused and subsequent corrective actions are being taken to assure all guests to take back better experiences. In taking great care of our charming hotel guests, our main priority is to be able to offer a defect free product. Orientations of the rooms are now an integral part of the guest check-in procedures. It is indeed a pleasure to announce that we have recently implemented many of these upgrades to the property. Our rooms have new bed skirts, window treatments. Lawns are active for holidaymakers with outdoor games, activities, horse rides and far beyond that.
Our palace is located just 12 kms from the airport on the Jaipur highway, biggest area of all the palaces in the region which has the faster reach to all important access points and away from the city bustles. However for those guests who want the down town experience, a brand new fleet of ‘suv’ are available for guest transfers. The Palace is aesthetically designed, elegant accommodation choices of old world charm with modern comforts. We let you discover the richness of the region– sprawling acres of green land, a fantastic pool, an amazing variety of butterflies, birds, peacocks, flowers and trees, clean air and starry nights. Extended private driveways flanked by bougainvilleas are ideal to organize royal processions and celebratory moments. If that is not all, we also organize a myriad of activities including horse rides and high energy evenings, customized menu with thematic dinners to be cherished for long.

Thank you ever so much once again for your patronage and look forward to see you soon.

Many Regards
General Manager

Informar que la respuesta no es apropiada
Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 3 de noviembre de 2016

El hotel está muy bien, todo muy nuevo y todo muy cuidado.
La habitación era muy amplia, con todo nuevo, cuidado y limpio.
La piscina era lo que quizás estaba más dejado...porque algunas baldosas estaban movidas o un poco sucio el borde de la piscina...pero tampoco era una cosa exagerada.
Eso sí, el césped estaba estupendo.
El desayuno estaba muy bien, muy variado y cuidado.
Cenamos de carta y fenomenal, muy buena cocina.
Personal amable.

  • Estadía: septiembre de 2016, viajó en pareja
    • Calidad/precio
    • Ubicación
    • Servicio
1  Agradécele a ciguena
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Ver más opiniones